UWAGA!
Zgłaszając stan licznika wodomierza należy koniecznie wypełnić poniższe pola:
1. Podać numer ewidencyjny lokalu, który znajduje się na blankiecie opłat lokalu lub na zawiadomieniach otrzymywanych z ZLiBK.
2. Jeśli lokal posiada tylko jeden ogólny licznik, to wpisujemy jego stan dla opisu "ogólny/kuchnia" w wierszu dotyczącym zimnej wody, a w następnym polu tego samego wiersza nr licznika. Jeśli liczników jest w lokalu więcej, to wypełniamy te pola, gdzie jest on zlokalizowany dla zimnej i ciepłej (jeśli taka jest) wody. Jeśli jakiegoś licznika nie ma w lokalu, to te pola pozostawiamy puste. Odczytujemy stan przedstawiony czarnymi cyframi; cyfry czerwone oznaczają dziesiętne, setne i tysięczne części metra sześciennego. Obudowa licznika w kolorze niebieskim oznacza wodę zimną, a w kolorze czerwonym wodę ciepłą. Przykłady odczytu stanu wodomierza w zależności od modelu:
3. W polu "Telefon kontaktowy" wpisujemy numer telefonu, pod którym możemy się z Państwem skontaktować w razie konieczności wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości w przesłanych do ZLiBK podanych danych.
4. Poniżej danych o stanie licznika/-ów wpisujemy kod widoczny na obrazku w pole po jego prawej stronie i klikamy myszą na przycisk "Wyślij".
Może się zdarzyć, że wysłanie danych nie powiedzie się - przyczyną może być błędnie podany nr ewidencyjny lokalu. Można także zgłosić stan wodomierza/y mailowo (podając dane jak w wyżej opisanych polach) lub telefoniczne. Numer właściwego telefonu znajdziesz korzystając z wyszukiwarki "Skontaktuj się z nami" znajdującej się na stronie głównej w prawej dolnej części ekranu poniżej telefonów alarmowych.
© Copyright 2011 by ZLIBK
All rights Reserved
projekt i wykonanie: Artneo